Friday, January 15, 2016

Back to School

ada satu saat dulu dalam waktu aku duduk seorang diri memikirkan masa hadapan,
aku pernah terfikir nak buat satu filem waktu aku zaman sekolah.
waktu nakal aku, waktu acahacah dah besar waktu sekolah.

aku dan lagi 3 orang rakan aku main mercun.
acahacah kena gantung sekolah
kena rotan dengan pengetua
atas sebab mencalarkan imej sekolah
ketua warden kami belanja makan roti canai lepas kena rotan
rilek je dia

banyak lagi lah masalah yang kami berempat ni selalu buat.
kantoi fly, kantoi pukul budak.
nak dijadikan cerita.
aku terjenguk kat satu laman web ni cerita mengenai empat sekawan di sekolah berasrama.
atas ikhsan brader phizy, dia bagi terus link telemuvi tersebut.


tajuk filem tu melur vs rajawali.

aku tengok cerita tu. terus teringat zaman sekolah beb. ada adeganadegan yang lebih kurang waktu aku sekolah dulu.
mungkin aku melebih sangat.
tapi serius beb. 

cerita ni mengisahkan scene zaman sekolah berasrama penuh, ada joke, ada cintancintun, adik angkat abg angkat, pecah masuk asrama perempuan, bergaduh sebab awek, membebel dari bilik sampai kelas. serius best.

jadi kalian yang nak terasa semula zaman sekolah tu, tontonlah telemovie melur vs rajawali ni. aku bagi 3/5 lah. 



No comments: