Friday, July 20, 2012

.melati.



♪ ♫
Melangkah ke era wawasan
Berbekal semangat waja
Tekun dan gigih berusaha
Ikrar azam di dada

Berdisiplin, berilmu, berjaya
Cogan kata kami semua
Rakan-rakan, ibu bapa dan guru
Gembeleng tenaga tanpa rasa jemu

Agama serta bangsa
Nusa maju tercinta
Dicurahkan taat setia

Kita kejar impian
Kita bina harapan
Tuju mercu kejayaan

Bersopan, beretika
Lahir insan mulia
SMKTM terus berjaya
SMKTM terus berjaya
♪ ♫

HAHAHA..


aku taktau pun melody lagu ni cmne -,-


okay, point.beberapa bulan yg lepas.aku selalu ikut abang jebat mengajar budak2 ni koir...dan aku telah terdengar cerita yg mereka telah masuk pertandingan buat pertama kalinya pada tahun lepas dan mereka mendapat tempat keempat.tahniah! itu taun lepas~ HAHAHA.


tahun ni punya pertandingan pun bermula..secara tibatiba (*cam bodoh) juri buat keputusan hanya akan amek 5 sekolah untuk bertanding ke FINAL.


L.I.M.A.


semua pun macam terkejut lah...haha..sebab bajet 10 yang akan masuk..harapan utk ke final tu mcm cerah..dapat tau dia cuma amek lima je..sume cm terkejut haromm punya..haha..lepastu, teruskan dengan pertandingan..hmmmmm..keputusan tidak menyebelahi anak didikan abg jebat ni..rasa kasihan pun ada jugakk..tapi nak buat macam mana? rezeki takde.tuhan lagi tahu apa yg terbaik utk mereka..


dan harapan aku ialah, korang terus sukses dalam apa jua bidang yg korang akan pilih dan kecapi nanti.


+chow!




eh, jap.dan terima kasih buat afiq sebab jaga beg budakbudak ni.HAHA











p/s : gambar aku yg bawah sekali tu terlindung di sebalik BAWS.ini tidak adil -,-


No comments: