Saturday, June 9, 2012

Malang tidak berbau, tp bermuka cegampang


Kisah hari pertama aku masuk IIUM Gombak Campus.pagi yg indah di Mahallah Bilal. cerita dia macam ni, aku terbangun lambat pagi tu. member2 dah ngamuk nak gerak Main Hall skali ngn aku. kakaka. tapi aku janji ngn diorg aku mandi laju-laju la. kesian dorg :P

Then, everything change when the Fire nation attack...
*ehh salah skrip. ni skrip Avatar. mana skrip baru aku ni..*

*searching*

ahha! ni dia. ehem2

Then, everything change after my refreshing morning shower...

Bila habis mandi, aku keluar la ngan bertutupkan tuala sahaja. aku masuk la ruang bilik aku, Then aku dengar kat luar bilik tu ade bunyi macam orang kemas-kemas. Aku ingat be mi la sebab dia memang rajin dalam bab-bab kemas ni. *haa be mi, bangga tak aku promote kau? hahaha*. Maka, dengan gediknya aku lari terkedek-kedek nak usik be mi yang aku sangka ade kat ruang tamu. Sambil aku lari terkedek-kedek tu, aku jerit "be miiiiiiiiii~" dengan nada yang celake. memang buang tebiat la aku. haha.

Malang tidak berbau...

Rupa-rupanya, mak cik cleaner yang kat ruang tamu. Aku terkezut! kaku selama 2 saat. Si mak cik tu pulak pun terkezut nampak aku. Then dengan tahi lalat kat mulut dia, bole plak dia senyum kat aku Zzzzz. OMG, aku pun lari masuk bilik. Be mi dalam bilik rupanya. ceit kena tipu tak sengaja! celaka. iskk.

tapi apakan daya, my..my..oh no..

aku pun gerak dengan merekamereka ke main hall cac dengan wajah yg cegampang malu..

No comments: