Friday, April 27, 2012

Konsert Rhythm of The Soul (ROS)

+FUUUUHHHHHHH+
Assalamualaikum,

Pada 20/21 April haritu, aku dengan rakan2 bhc telah dijemput oleh iLuvIslam menjadi backup vocal/choir. Kami pun setujulah. kemudian, bermulalah sesi latihan bersama ust2 yang terkemuka, macam ust Dzulkarnain, Muniff Hijjaz, Hafiz Hamidun, Ust Amal. seronok la dengan mereka ni, mereka punya pendapat sendiri mengenai industri tanah air dan mengapa industri kita tidak maju..ada sebahagiannya aku tak setuju, sebab bagi aku, bukan masalah industri, ianya masalah individu itu sendiri..kalau kerja asyik nak membantah je, susah jugak..semua nak ikut kepala kita pun susah jugak, yeddak??

kemudian, hari kejadian..aku dan rakanrakan pergilah ke dewan muktamar..kami patutnya soundcheck, akan tetapi timbul sedikit masalah teknikal yang tidak dapat dielakkan..hahahaha ayat cam gampang! pastu dalam pkol 9 camtu baru kami dapat start..dan kami tangkap gambar (malas nak cite banyak) haha :




























Sekian untuk kali ini :)