Monday, August 1, 2011

MIMPI ANEH LAGI !

Hey ! Sahur !


sekali lagi, ini bukan rekaan, ini betul-betuuuul *suara pendekar mustar*. pagi tadi aku alami mimpi yang lagi aneh sebelum ni. link ke mimpi sebelum ini [HERE] maka mulalah al-kisah mimpi azri azroie...

Citernya bermula di perkarangan tempat letak kereta yang luas di luar SACC mall. aku sedang jalan dari PKNS Shah Alam ke arah SACC. Tapi kali ni...aku tidak berjalan keseorangan. Aku ditemani oleh seorang jejaka tampan. Dan jejaka itu cukup dikenali oleh budak-budak SAMTTAJ. aku pun heran macam mana bole masuk mimpi aku nih. hahaha. orangnya ialah....BEAN. wadde...

Sambil berjalan tu, kami bersembang. Tak pasal-pasal, dia ajak aku lumba lari. err aku pun trimalah cabaran. kemudian, POOF! kami lari laju sebijik macam dalam KUNGFU HUSTLE. tak pernah dibuat orang.



Tiba-tiba terserempak satu teksi ni. Kemudian terjumpa lah kawan aku, ZULIANI or nicknamenya "Zul". Dia tengah angkut-angkut barang ke dalam teksi. aku pun ntah macam mana tiba-tiba datang ngorat. Tiba-tiba muncul parents Zul.[aku rasa la.] aku pun salam dorang and aku suruh FATHUR salam gak. WTFF??? Fathur tiba-tiba ade...suka sangat eh ko masuk dalam mimpi aku, FATHO -_-". Bean hilang ntah kemana. err tu je lah aku ingat

Maybe Fatho ngan Bean merge as an entity? dunno, coz it's just a dream!

3 comments:

zuliani lahh :) said...

weh azri ! apadaaa mimpi kau nih. penat aku gelak sorang2 kau taw tak. haha. kau mimpi aku en, terharuuuu ! :DDDD

Azro!e said...

rindu ngn member2 kott . haha .

dracocaelum said...

ak rase fatho adalah jelmaan bean dalam dunia bunian dimensi ke 7 galaksi taminglah nye sari haa semput