Monday, July 18, 2011

JIWANG ?!

Baru-baru ni jiwa agak songsang sikit. Songsang macam mana? Dun worry, bukan iman yang songsang ok haha. Songsang like in other words, Jiwang.pfffftttt. pelik en? Sape yang kenal aku tu, memang akan 100% pelik ah aku jadi jiwang. Mereka tahu sangat akan perangai aku .



"Azri Azroie jiwang?? Aku tak caya weyy, aku rela terjun KLCC dari percayaaaaaa"


Kalau ye pun takyah sampai bunuh diri, baik percaya daripada masuk neraka yedak? .HAHAHA. Aku lepak2 ngn member mlm td then Mahmood (bukan nama sebenar) bertanya :


"Aku pelik la Azri. Ko dah la hensem, tapi takde awek lagi. Sumpah pelik."

(muka serius)

thank you lah kalo pikir macam tu hahaha tapi...aku tidak la berapa hensem dan tidak la berapa hodoh .Watpe jadi hensem yedak? Aku tengok perempuan zaman skang dah pandai pilih pasangan masing-masing. Well, not all lah yang pandai. Still ada yang salah pilih pasangan, tapi majoritinya skang dah pandai pilih. nice one.




eh sibuk lah John. aku nak sembang ngan Peter, cehh. Tapi terima kasih ye puji aku tadi, John. ni semua atas muzakir punya bomoh. haha. okay where was I. haa. Aku tengok pasangan zaman skang, si boyfren handsome!! tapi awek dia tak lawa mana pun. Satu kes lagi, si awek see-you-and meletup-letup!! tapi si boyfren tak hensem pun. haha opposite. Susah nak nampak dua-dua yang hensem and lawa ngan dua-dua yang tak hensem and tak lawa.

So apa perkara pertama yang terlintas dalam kepala korang? Diorang bersama bukan kerana soal paras rupa, tapi soal kecantikan hati masing-masing .PERGH ! Maybe hati aku tak hensem sangat la kot kalau macam tu.  Tapi takleh nak judge macam tu jugak, sebab aku tak pernah nak cuba tunjuk isi hati aku kat sape-sape. Itu lah masalah aku skang: penyegan.

Bukan aku tak pernah mencuba, pernah sebenarnya nak berpasang-pasang ni haha tapi malangnya, pernah dimainkan. So, sejak insiden zaman sekolah menengah tu, dah takde beran nak mencubanya lagi. Bukan memilih ye, cuma mau berhati-hati. But still, status single aku masih tidak tercalar!! yeahhh tepuk la tangan skit. *clap3*. Btw, before I end my writing, I would like to quote from a legend:


"Handsome Heart for the Beautiful Soul"

: )





4 comments:

zuliani lahh :) said...

alaaahh, sweet gila kau. haha. yg pasal skola menengah tu, aku macam taw je sape. hehe. okay2. lupakan pasal dia. btw, SEMATTT !

Azro!e said...

hahahaha . pape pun thnx !

cheqwa said...

hahaha...saya penah sembang dengan peter tu lah!femes tol lah dia ;p

Azro!e said...

yup ! he's a very famous 'person' ? hahaha :p