Thursday, April 7, 2011

HOWDY COWBOY !

pagi tadi,  aku bgn nak mandi and solat subuh

maklumlah, xde benda lain nak buat  kan

then, aku pegi la ruang tamu, nak sidai tuala,

pastu aku nak patah balik ke bilik aku,

tiba2 aku terkejut ade lipas depan aku

kat lorong dlm umah aku

lipas pun mcm terkejut nmpak aku

kami face to face mcm cowboy

kami pun senyap seketika

......

aku mula pegi dapur sebentar

lipas tu tertanya-tanya ape aku wat

then aku wat surprise attack

tadaa!!! pssstttt~~ *bunyi aerosol*

lipas pun lari cepat2!

dia nak lari ke dalam bilik aku kat belah kanan,

aku spray, cik lipas elak ke kiri~

then nak masuk bilik adik aku yg kat belah kiri,

aku spray, dia elak lagi~~

then i connered him at the end of the world,

the bathroom *ade tebing tinggi..bg lipas tu la. haha*

lipas tu xtw nak pegi mana dah,

dah berserah kot. haha

aku pun..jeng3

SPRAYY!!!!

lipas : "tidaaaakkkkkkk!!"

jatuh tebing masuk ke dalam bathroom aku

dlm keadaan terbalik

kaki meronta-ronta

then then,

mati~ innalilah~ :(

p/s : saya sangat tidak mempunyai idea utk menulis entry kali ini . 
p/s/s : semoga terhibur ! 
p/s/s/s : tajuk tiada kena mengena . 

No comments: