Wednesday, March 16, 2011

TABIAT !

Entry kali ini adalah tentang tabiat-tabiat aku yang seringkali or kadang-kadang aku buat. Aku memang jenis yang gila-gila sikit. Kalau bosan, aku akan cari idea pelik supaya hilang rasa bosan. So berikut adalah tabiat seharian aku yang bagi aku agak "normal". Kalau mahu, cuba la ;D

1. Suka cakap "bangang gile~" dalam dunia nyata kalau ada perkara lucu berlaku

2. Kalau bosan, aku akan ingat balik kisah silamku yang lawak and gelak sorang-sorang.

3. Baling sesuatukepada seseorang...aku tak tau nape aku buat begitu~ haha !

4. Sakat manusia sampai diorang menyirap xDD

5. Kalau dengar radio sambil driving and tangan berada di atas stereng, aku akan gerakkan lengan aku atas bawah atas bawah macam kepak ayam mengikut rentak.


6. Semasa driving aku akan jerit "LAWA!" kalau kereta myvi hitam aku sama lane dengan dua atau lebih kereta myvi hitam yang lain. Maklumlah, nmpak macam konvoi kereta myvi kot.

7. and lastly, one of my favourites, bina ayat untuk no.plate kereta! xD


haa yang ni memang aktiviti wajib aku setiap hari. Nampak kereta atas jalan je, aku akan perah otak untuk cuba buat ayat. Seronok! Antara contoh-contoh plate kereta yang telah aku tibai adalah...



WSU : Wow Syoknya Universiti

WND : WNeed DotA

WUB : Wan Udah Baligh

WTH : What The Hell

WTF : What The Fish

WRK : Wan Rogol Kambing

DBS : Dragon Ball Sucks (I like Dragon Ball!! )

BKR : Bodohnya Kuli Remaja

BTC : Berak Tak Cebok

BKB : Black King Bar (Item DOTA)

HB : Hello Bangang (Plate Teksi :|)



No comments: